GARANCE
Společnost AD-IN a její zaměstnanci garantují naprostou diskrétnost vůči klientům a prohlašují, že tito klienti nebudou kontaktováni v souvislosti s jakýmikoliv obchodními aktivitami bez vědomí a souhlasu společnosti.
SLUŽBY
Komplexní právních služeb při správě pohledávek
Mimosoudní vymáhání pohledávek
Je-li pojistníkem spotřebitel, má právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu vzniklého ze sjednaného pojištění.
Věcně příslušným orgánem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je Česká obchodní inspekce (www.coi.cz) a Kancelář ombudsmana české asociace pojišťoven (www.ombudsmancap.cz).
Pokud byla pojistná smlouva uzavřena on-line (prostřednictvím internetové stránky nebo jiného
elektronického prostředku), má pojistník možnost pro řešení sporu s pojistitelem, který se nepodařilo vyřešit smírnou cestou, využít platformu pro řešení spotřebitelských sporů on-line, dostupnou na http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Soudní vymáhání – nalézací řízení
Počátek soudního vymáhání se překrývá s mimosoudním vymáháním pohledávky tak, aby při uplatnění nároku nedocházelo ke zbytečným prodlevám v případě neúspěšného vymáhání pohledávek cestou mimosoudní.
Exekuční vymáhání pohledávek
Exekuční vymáhání je nejčastěji realizováno prostřednictvím exekutorského úřadu.